adik-adik praktikal

Friday, August 13, 2010
dah 3 bulan aku dapat adik2 praktikal. masa bulan 7 aku dapat budak uitm puncak alam ambik kos it (digree). nama dia siti tp aku xde ambik gambar dia. masa tu gak aku kan kena demam denggi. nie kat bawah ada gambar adik2 praktikal baru. sorang dari uitm shah alam n sorang lg dari kolej komuniti.dari kiri (hanim)student uitm n kanan (ummu)student kolej kominiti

budak2 baru nak tempoh alam kerja. macam-macam masalah tp mereka nie ska bertanya dan rajin. xpenah plk nak membantah setakat nie lah. xtau lah klu cover line. hehehehe.... dalam pada tu kenalah ambik gambar tuan punya blog gak... heheheheh

No comments:

Powered by Blogger.