sakit2 lagi

Tuesday, February 23, 2010


apa boleh buat skarang nie memang musim demam, batuk dan selsema. aku salah seorang dari yang tak sihat. apa boleh buat dah ketentuan illahi. semalam aku xpat bangun, aku mintak balik keja awal (2.30pm) coz badan rasa cam nak demam. dapat balik jer aku trus gi klinik ambik ubat. pukul 3.15pm lepas aku makan ubat terus xpat bangun2. kol 5.00pm hubby sms tanya keadaan aku lalu aku kol supaya dia balik umah coz aku xpat ambik putri. kepala aku pening-pening lalat xpat nak jaga putri kesayangan aku tu.

hubby balik kol 7pm (dia masuk petang minggu nie. 3pm-11pm) sambil ambik putri dia bawak haqim gi pasar malam. dia belikan yong tau fu, dia ada tinggalkan kat aku tp aku langsung xpat bangun. semalam aku terus tido jer.

sebenarnya minggu lepas seluruh ahli keluarga (hubby, haqim & putri) demam kecuali aku. ingat aku xkena tp lepas mereka dah elok aku pulak yang demam. lama dah xdemam sekali demam rasa sendi2 lemah xleh nak gerak.

tapi hari ini aku dah pulih sikit. aku pun dapat gi keja, malas nak duk terperap kat umah coz aku nie bukan jenis ska duk kat umah, heheheh... sebab tu lah aku smlm xpat nak post blog nie.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram