ketawa dan air mata

Saturday, February 20, 2010

apa yang membuat kan anda ketawa? dan apa pulak yang membuatkan anda keluarkan air mata. banyak yang tersurat dan tersirat padanya. saper xpenah ketawa dan mengalirkan air mata. ada ker? mana ada kan. orang giler pun bleh ketawa dan nangis.

entah kenapa aku rasa syahdu plak pagi2 buta nie. apa aku dah buat sampai ati aku rasa cam nak nangis nie. tolong.... salah apa dah aku lakukan. selalunya klu ati aku jadi xsedap ada 5 perkara jer penyebabnya iaitu :

1) aku lambat solat
2) aku rindu kat mak ngan abah n adik bradik
3) aku rindu kat suami & anak2
4) aku kena marah
5) aku penat

tp hari nie aku PMS so sebab pertama bukan. aku baru balik dari kampung n kira rindu kt orang2 kampung terubat so sebab kedua pun bukan. sebab ketiga pun rasa bukan gak coz skarang nie aku kat umah ngan suami n anak2. sebab keempat plak bukan kot coz aku xkena marah pun ngan saper. mungkin sebab kelima.

aku nie senang sangat meleleh air mata. kadang2 tu kalau penat yang teramat sangat selalu lah air mata nie tumpah. tengok crita2 sedih pun leh kluar air mata sampai anak aku yang sulung pun ada tegur, malu gak kat dia. masa anak aku yang sulung kecik2 dia selalu demam itu pun boleh jadi penyebab aku keluarkan air mata.

You Might Also Like

1 komen

  1. saye pernah ketawa sambil mengalir airmata...may b terlalu byk ketawa sampai kuar airmata..... :D

    ReplyDelete

Instagram

Instagram