wad at kpj (part 2)

Wednesday, February 01, 2012
setelah menunggu si hubby di bilik operation sehingga kan aku hampir terlelap. mahu tak nya dari kol 2.45pm - 7.00 pm baru keluar bilik operation. tapi alhamdulillah tidak ada apa2 berlaku.

hasil bedah siasat memang didapati ada bendasing dalam perut si mangsa. yang amat menyeramkan adalah nasib baik tidak dimakan organ dalaman. kalau tak alamatnya si mangsa tiada organ lah nampak gaya nya. ape lah yang aku melalut nie dibacanya entry ni oleh si hubby kecik ati dia... heheheh

cuba teka apa yang berada dalam perut si mangsa? kalau dapat teka memang terror lah korang.

 selepas beberapa jam dalam bilik operation lemah badan hubby kesian nya dia...

 nie tempat kena belah.

 jarak dekat tempat yang kena operate tu

 pandangan samar2 benda asing tu...

boleh teka x apa benda tu?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan inilah yang clear nya. ce teka apa benda nie?



ini lah kisah sedih yang aku nak crita pada kawan2.

No comments:

Powered by Blogger.