Kasut

Sunday, February 26, 2012
Ini crite 2 minggu lepas tp nk tepek gak. Masa Ari rabu kan ada poco2 sebelum gi poco2 tapak kasut aku nak tercabut. Mintak tlng Kak Julia tampalkn dengan double sided. Nasib baik masa bersenam tak tercabut, klu tercabut maunya malu aku. Hehehe..

Hari sabtu tu ajak mr Hubby n ank2 jalan2 kt terminal, nampk lah sepasang kasut tu, xdelah mahal sangat tp berkira-Kira gak sebab maklum lah tgh bulan tp Hubby mcm bg greeen light je apa lg sambar ler..


No comments:

Powered by Blogger.