rumah aku punyerrr (part2)

Sunday, October 09, 2011

nie aku nak update status rumah aku. macam update sistem plak. bukan apa terikut ayat yang slalu digunapakai di opis.. heheheh

untuk cat baru 30% siap... semua bilik belum siap cat lagi... nak cat ruang tamu saja makan beberapa minggu. penat ooooo...

 nie lah aku cakap untuk ruang tamu aku pakai 2 kaler iaitu english rose n blue. padan x warna nie? heheheh... mula2 rasa cam janggal gak tapi bila dah siap cantik k... masa nak cat mil(mertua) cakap macam sekolah tadika kalau letak kaler biru tapi letak gak sebab kaler biru nie banyak lagi so aku pakai jer ler... sori ek mil xikut citarasa mil.


 sliding door nie ingat nak tinted, langsir belum beli lagi.. ingat nak tempah... tengok lah macam mana. tapi kaler apa cantik untuk langsir kalau kaler dinding english rose???

 bahagian nie nak letak cabinet tv...


 ruang tangga... alamak putri ibu nie buat apa??? 


rajin nya mr hubby... seksi lah u... ngaum... heheheh

You Might Also Like

1 komen

  1. tak sabar nak tunggu bila dah complete siap umahnyer........

    ReplyDelete

Instagram

Instagram