hari 1 malaysia

Saturday, October 08, 2011

pada 16.09.2011 si adik, along, mak mertua n adik ipar aku pergi ke hari 1Malaysia yang berlangsung di Kompleks sukan Paroi, Seremban. Aku ngan hubby bersantai di rumah jer... kalau hari merdeka ker atau hari 1 malaysia mak mertua aku mesti pergi memeriahkan suasana. aku ngan hubby bukan xnak pergi tapi ari cuti nie lah kami dapat bersantai. selalunya kalau hari sabtu n ahad kalau x hubby aku yang kerja, cari rezeki lah katakan....


nie waktu pagi nyer.... apa macam semangat x mereka nie. nie mak mertua aku yang tempah jahit baju merdeka nie. memang semangat mak mertua aku nie lain macam skit.. heheheh.

mula2 si adik xnak pakai baju nie, tahu pulak malu tapi bila along pun pakai baju tu baru lah dia diam. along cerita ramai juru camera nak ambik gambar mereka tp adik xnak ambik sebab malu... hehehe, kelakar adik sejak bila tahu malu x tau lah.

gambar kat bawah nie pulak di padang mps sebelah malam. mak mertua sempat basuh baju nie n pakai balik sebelah malam. malam pulak ada ucapan, penyampaian hadiah untuk para pemenang kawad sebelah pagi tu. SAINS dapat tempat ke-3. time nie aku datang, sebenarnya aku ngan hubby xnak datang tapi si along merengek nak tengok bunga api. persembahan dari artis2 pun ada gak tp lupalah saper antara artis2 tu...

tengok lah kemeriahan hari 1Malaysia ngan hari merdeka 2011 di seremban.














You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram