Retreat di Tistle, Port Dickson

Thursday, October 20, 2011
pada 13-15 Okt yang lalu aku bersama-sama urusetia dan peserta retreat pergi ke hotel tistle, Port Dickson untuk menghadiri kursus Retreat anjuran SAINS. X banyak yang aku nak kongsikan kepada kawan2 sebab aku nie urusetia jer bukan peserta. tengok pada peserta penat juga sebab aktivitinya yang banyak.

tugas aku sediakan slide presentation CEO iaitu Dato' Rosman. aku juga jadi juru kamera kepada mereka. Berkenaan hotel pulak, boleh lah tapi makanan nya tidak menepati tekak aku sebab aku nie kalau x pedas xsah tapi balun gak ler kalau dah lapar... heheheh

selama 3 hari 2 malam tu rasa rindu pada si along n si adik... tapi bila call mr hubby dia cakap mereka x kisah pun.. sedihnya... huhuhuhu

yang sebenarnya si along tinggal ngan mertua aku, si adik tinggal ngan kakak yang jaga dia.... so x rasa terbeban sangat pada mr hubby.

 nie kat dalam bilik.... blh tahan lah bilik nya.. bilik hotel lah...


 xsempat nak bermandi manda sebab kejar masa

 permandangan dari dalam bilik






 bersantai jap selepas senaman pagi


nie antara gambar2 yang aku sempat snap....

No comments:

Powered by Blogger.