Sudah sihat

Tuesday, June 15, 2010
hari nie dah 3 hari kuar dari wad. rasa sengal2 ada lg sikit2 tp xpe janji dapat balik umah.. selamat balik umah kepada yuslina bt ghazali. huhuu.. syahdu nya, seminggu tinggalkan rumah

masa mula2 masuk umah ari sabtu lalu rasa macam nak menjerit ada nak nangis ada gak bukan apa rumah cam tongkang pecah. Hubby xkemas rumah, huhuuhuhu... sedihnya tengok rumah kelam kabut. kepala rasa sengal2 lg tp bila tengok rumah macam bukan rumah aku jer terus letak beg n kemas rumah.

perkara pertama yang aku buat adalah basuh pinggan mangkuk yang bersepah di dapur n atas meja makan. dalam kemas2 tu membebel jugak kat hubby kenapa xkemas rumah. jawapan dia ringkas jer, xde masa... nak mengamuk xleh gak coz yang dia tau basuh kain n jemur kain jer.

nak patah pinggan kemas rumah. bila rumah dah nampak cam rumah aku baru aku masuk bilik berehat. tetiba kepala pening, lepas makan ubat berat plak kepala. ingat nak lelap sekejap tengok2 jam dah kol 5am, memang aku rasa penat sangat lupa pada si puteri n along. abah dia tolong jagakan, thanks hubby..

aku dapat mc sampai ari rabu tapi rabu tu aku ada appoinment ngan doktor tu coz dia nak tengok perkembangan aku macam mana. bila dah mc lama2 nie nak gi kerja macam malas plk tp bila pikir pasal keja mesti berlambak kerja atas meja aku. huhuhuhu..

No comments:

Powered by Blogger.