Konsert Wing 30 tahun

Wednesday, November 04, 2015

Kalau ikutkan badan yang tak berapa nak sihat lagi ni mau je skip pegi ke konsert tu. Tapi mr suami beriya2 nak aku pergi sekali kesian pulak nak tolak permintaan dia.

Malam Sabtu 31.10.2015 tu bermulanya konsert. Sabtu petang tu aku dan keluarga (anak2 pun en suami angkut sekali) check in di hotel Mandarin yang berada di area Stadium Merdeka tu. Hotel tu ok la bleh bagi 3 bintang, bersih dan selesa.







Ni la hotel yang kami sekeluarga check-in. Jalan kaki je ke Stadium Merdeka tu, so jimat parking dengan tak la sesak nak cari parking.
Apa2 hal selfie itu harus.. heheh

Sampai je dekat Stadium hujan punya la lebat tahap gaban la. Rasa nyesal bawak anak2 terutama adik, kesian kesejukan. Dalam 15 minit juga nak tunggu ke masuk dalam. Tetiba security pintu kira ala2 bonzer datang ckp ngan aku suh masuk sebab ada budak2. Dapat la masuk dan dapat la tempat yang memang stategik.








Dah dapat masuk tapi punya la lama kami tunggu artis buat persembahan. Aku rasa lebih 1 jam kami tunggu dah la hujan belum reda2 lagi nasib baik aku pilih tempat berbumbung tak de la kesejukan dalam hujan. Cuma kesihan pada si putri kesayangan En suami ni merengek kesejukan. Kesian dia...

Kesimpulannya aku kena tengok bila nak bawak anak2 mesti tengok cuaca dan tempat. Si along tak ada masalah sebab dia dah besar.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram