Cuba kalau saya tak nak dengar

Wednesday, November 04, 2015

'Cakap awk je saya nak kena dengar bila part saya bersuara awk asyik bangkang je'. Pernah tak korang alami situasi mcm aku alami ni. Dalam pergaulan malah kat mana2 pun situasi ini akan berlaku.

Selalunya situasi macam ni boleh mencabar keimanan sabar aku tapi tak pe sebab aku bukan jenis yang suka melatah. Cool je beb, tak pe... ada ubi ada batas sampai masa ko Dia yang akan balas.

Marah na kan? Mesti la marah sebab aku bukan hamba manusia aku hamba kepada Pencipta aku iaitu DIA yang berkuasa. Jangan marah2 yus nanti stress datang, bila stress mari timbul la sakit so jangan marah2 tk bagus untuk kesihatan yus..

Baik... tarik nafas hembus.... fuh... lega. Dah keluarkn segala beban dalam otak ni. Kawan2 yang baca jangan stress pulak, nak tahu aku stress ngan sape.. heheh. Ni rahsia. Tak payah nak jadi tanda tanya sangat la... biar aku buang segala bala bencana dalam kotak pemikiran aku ni.... hehehe

Boleh tengok gambar sekadar hiasan tu... tenang dan damai

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram