iphone

Thursday, December 15, 2011


pada 2hb Disember yang lalu aku n the geng (jannah, erin n fariza) ke terminal 1 untuk usha handphone. pada mulanya aku nak beli blackberry tapi member cakap blackberry biasa jer so aku ada ternampak satu handphone yang memang memikat hati aku.

walaupun bagi korang handphone ni tak delah sebest mana tapi aku rasa best sangat. hehheeh...

tadaaaa... nie lah dia handphone yang aku suka tu dan terpikat sangat bila kali pertama memandangnya. heheheh. tanpa berlengah lagi aku dengan suara manja menalipon mr hubby dia siap cakap jangan beli dulu dia nak tengok macam mana. mula2 rasa macam nak ngajuk tapi sebelum mematikan perbualan (hehehe... ayat xbleh blah) mr hubby cakap kita datang balik pada keesokan hari ok. yahoooo....

dan akhirnya pada sabtu 3hb disember 2011, matlamat aku tercapai... terima kasih mr hubby.

No comments:

Powered by Blogger.