majlis pertunangan zarawi

Tuesday, November 15, 2011
pada 07.11.2011 adik aku yang lelaki telah melangsungkan majlis pertunangan dengan wanita pilihan nya, ain namanya. aku selaku kak ngah mengharapkan yang terbaik kepada adik tersayang semoga berjaya hingga ke jinjang pelamin tetapi aku tidak dapat sama2 memeriahkan majlis tersebut kerana aku tidak dapat cuti lama.

belah kami tiada majlis berlaku tetapi di belah pompuan majlis berjalan dengan lancar dan tersusun. harapan aku dan keluarga semoga mohd zarawi bin ghazali akan berjaya ke jinjang pelamin tahun depan. dengarnya ikat setahun. nilah gambar mereka.

nielah pelamin mereka. macam pelamin kawen pulak. mentang-mentang lah si ain nie bisnes andaman tapi awie cakap nie hasil kerja dia... layan jer ler...

nie lah orang yang bertunang awie n ain. dah gemuk si awie nie, hilang hensem. xpelah xhensem nanti susah nak jaga. dulu bukan main ramai aweks. akhirnya tunang jua adik ku....

mak menyarungkan cincin pertunangan kepada bakal menantu. ayu mak kalah si ain tu... heheheh. jangan marah ain yea sebab bakal mak mertua awak memang lawa...sebab tu anak2 nya cun2....

snap dekat skit lagi baru nampak cincin nya.... nie xnampak lah yang nampak gelang mak jer... heheheh

si ain mencium tangan mak ambik berkat.... semoga dapat menjadi menantu yang baik kelak dan adik/kakak ipar kepada adik beradik zarawi.

alamak, nie jer gambar yang ada dalam simpanan aku yang aku download dari fb ain. adik beradik ipar duai yang sama2 sama memeriah kan majlis.

antara kaum keluarga yang hadir. aku diberitahu dalam 10 buah kereta juga yang datang memeriahkan majlis tunang zarawi. yang baju merah tu mr abah... hensem kan, kalah menantu2 lelaki dia... heheh, sayang abah.

itu lah serba sedikit cerita majlis pertunangan adik ke-3 aku.... mohd zarawi dengan wanita pilihan dia iaitu ain. nama penuh lupa lah.... kak ngah dan keluarga di seremban doakan yang terbaik untuk kalian.


No comments:

Powered by Blogger.