aku ini insan biasa

Wednesday, November 02, 2011
sejak dua menjak nie kerja makin bertambah, bebanan pemikiran rasa macam tidak tetanggung oleh aku. entah lah nak katakan yang aku nie sibuk sangat xde tapi otak aku nie rasa sakit sangat. penyakit lama (sakit kepala-cakap orang melayu) menyerang kembali.

bila sampai kat rumah rasa nak rebah kan badan jer sebab bebanan kerja yang aku sendiri rasa berat. entah lah mungkin faktor usia yang menjadi kan pemikiran aku macam nie. rumah pun dah xberapa macam rumah dah. dengan kotak2 barang yang nak anta kat umah baru lagi dengan mainan si putri yang bersepah... macam2 lah.

tu sebab sekarang nie aku selalu miss masak. sori my hubby, along n adik.. ibu xpat nak layan korang lebih2 sekarang nie atau mungkin bebanan memikirkan semua perkara dalam satu masa. ingat nak cuti dalam masa terdekat nie tapi banyak perkara yang tidak mengizinkan aku berbuat demikian.

kepada kawan2 dan sedara mara yang tengok aku jadi pendiam sori lah yea...

No comments:

Powered by Blogger.