coret-coret

Saturday, December 25, 2010

hari nie terasa nak makan steambot lah... kat seremban nie mana restoran yang best? aku slalu makan kat johnny (jusco) seremban 2 jer. dengar dekat dataran senawang ada reestoran yang best. bila dapat ajak hubby gi makan yea?

ari nie wat tomyam je. sebenarnya aku nak wat sup tapi entah lah tetiba jadi tomyam. hahahahah....smalam awie (gambar atas) datang umah aku. rasa terkejut gak tp hubby cakap dia memang dah cakap ngan dia. lor, ngan kakngah dia xcakap ngan abg ipar plak bagitau.

malam nie adik aku yang no 6 (gambar bawah) nak datang plak, nasib baik masak lebih..
2 minggu lepas aku dah jadi untie (mak ngah) coz adik aku yang kawen raya cina tahun lepas dah selamat melahirkan baby girl. lupa nama anak dia. kepada adik aku (eni) selamat menempuh alam ibu, awak duk jauh dari suami mesti

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram