barang-barang

Sunday, December 26, 2010

penatnya kaki nie masa gi jalan2 tadi xterasa penat skarang nie rasa cam nak tercabut kepala lutut. padahal gi beli barang-barang skolah along jer pun. huhuhuhuhu.... tadi gi kl jap teman mak mertua gi beli barang bisnes dia. kami gi satu famli n tambah norman (adik) + makmertua (mestilah dia ikut coz nak beli barang dia).

mula2 gi kl dalam kol 11am, sampai kl dalam 11.45am beli barang2 mak. dalam setengah jam jer duk kat kl coz mak dah tempah barang tu kat tokeh kedai. pastu terus balik coz nak beli barang along.... jalan punya jalan dah kol 6pm, penat bukan main lagi nie. jap gi nak masak.... huhuhuh, letihnya. malam nie nak wat keja opis skit.

ingat ari isnin nak cuti arrrr.... nak sambut tahun baru lah. aku ada ker azam baru? azam lama dah makbul blum? huhuhuhuuh......

1 comment:

Powered by Blogger.