check up puteri pada 29.12.2010

Wednesday, December 29, 2010

hari nie ada checkup utk puteri. jap gi dlm kol 2.00pm baru aku nak gerak dari opis. aku sorang jer hantar si jantung ati aku tu.

sejak dua menjak nie aku tengok perangai dia bukan main lagi lasak n degil. penat mulut aku jadi tarzan nak marah kat dia tp dia buat derk jer bila aku marah. kadang2 tu boleh naik darah aku... hai, anak2

dia juga skarang nie leter jer, xpenah penat bercakap... dah abis idea cakap n bertanya pada aku dia nyanyi pulak. lagu yang dia paling suka adalah 'biar cinta' dan 'cari jodoh'... kecik2 dah mula tunjukkan minat nyanyi, harap2 xserius lah coz aku nie xska anak2 jd artis atau kawan ngan artis. biasalah artis zaman skarang kan... paham2 sendiri jer lah

No comments:

Powered by Blogger.