Produk tabita

Saturday, October 03, 2015


Apa-apa hal selfie dulu la. Sebenarnya aku nak bercerita pasal produk yang aku gunakan sekarang. Rasanya ramai yang kenal dengan produk tabita kan.. hasil dari pemakaian produ ini sangat-sangat berpuas hati.

Aku mula pakai produk tabita ni awal bulan 3/2015. Walaupun aku tiada masalah kulit, tetap ingin yang terbaik pada diri sendiri. Siapa lagi kan yang nak jaga diri kita kalau bukan kita sendiri. 

Kepada gadis-gadis dan wanita-wanita di luar sana boleh la call saya di no 017-3502400 untuk keterangan lanjut. 

Ni set trial hanya rm120 sahaja. Berbaloi sangat. Boleh tahan satu bulan seminggu.


Ni testimoni aku sendiri. Memang aku tak ada masalah kulit yang teruk tapi kulit aku kusam. Bila aku pakai tabita ni rasa kembali remaja dan sangat puas hati.




You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram