D'Terapung D'Jeti PD

Wednesday, October 07, 2015

Ahad lepas 04102015 aku bersama-sama keluarga en Suami gi Port Dickson makan2, borak2... sangat gembira semua orang.. aku sangat bersyukur dengan kegembiraan semua orang. Aku memang kaki makan dan memang suka sangat seafood. apa lagi makan dan makan lah.

sebenarnya salah satu perkara menggembirakan hidup aku adalah dapat makan makanan yang sedap-sedap. tapi bila aku berduka aku memang tak lalu makan. siapa yang kenal sangat dengan aku akan rasa lain dan hairan bila aku tolak makanan kegemaran aku, mereka mesti dapat tangkap aku sedang berduka. sebab tu kalau aku berduka dan rasa sedih meraka dapat tahu lebih2 lagi mak aku sendiri.

rasa seronok bila dapat berkumpul macam ni. kalau keluarga aku dekat mesti aku akan ajak pergi makan2 macam ni selalu walaupun aku tahu abah aku tak berapa suka makan kat luar tapi dalam dia bising2 dia akan bersama kami juga... abah2... rindu abah

tengah pilih nak makan apa. aku duduk je sebab aku memang belasah apa yang mereka hidangkan... heheh. lagipun sil yang berlanje. so duduk diam2 dan makan.

sengeh-sengih dapat gi jenjalan. masa gi ni malam lepas magrib keluar dan lagi lagi satu isnin dan selasa sekolah tutup sebab jerebu.





You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram