ketahui rahsia bagaimana menggandakan wang simpanan anda menjadi 200% hanya dalam masa setahun sahaja

Thursday, October 16, 2014


aku nak kenalkan satu bentuk perniagaan yang memang sangat menguntungkan. jika anda ingin mengetahui dengan lebih detail boleh pm saya di no 017-3502400. saya akan terangkan betapa beruntung nya anda bila berada di dalam UFUN CLUB

kita baca sedikit berkenaan dengan UFUN :

UFUN Group ditubuhkan pada tahun 2012 dan di asaskan oleh Dato’ Dr. Warren yang beribu pejabat di Bangkok, Thailand. UFUN Group menjalankan pelbagai cabang perniagaan antaranya UFUN STORE , UFUN CLUB, UFUN PROPERTY, UFUN GOLD dan UFUN CHARITY.
UFUN berkerjasama dengan rakan strategik UDBPBank, NICO Financial dan BDG Bank sebagai Tustee Bank melalui projek terbaru iaitu Perkongsian Keuntungan Melalui Utokens. Projek ini yang di lancarkan pada 19 Jan 2013 di sertai oleh beberapa negara asia Singapore, Malaysia, Indonesia, Brunei, Hong Kong, China, Vietnam dan beberapa buah negara yang lain.
ufun_manage
General Athiwat Soonpan merupakan General Tentera yang menjaga Raja Thailand yang masih berkhidmat merupakan Presiden Kelab UFUN Antarabangsa. Manakala Kumpulan Hijjaz merupakan Pengarah Ufun Gold Antarabangsa yang merupakan perunding emas tulin.
UFUN Group merupakan rakan niaga strategik BINA PURI iaitu Syarikat pembangunan hartanah yang tersenarai di BSKL dalam menyiapkan projek Marina Resort & Spa di Bangkok, Thailand. Ufun Groups juga pernah berkerjasama dengan MAH SING Groups dalam menyiapkan beberapa projek antaranya 1Sulaman, 1Borneo, 1Gateway dan 1Likas.
ufun_binapuri
Mempunyai cawangan di Kuala Lumpur, Malaysia di bawah UFUN Store yang menjalankan perniagaan berbentuk e-commerce atau perniagaan online yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( SSM 002236204-V ) beralamat di B 12-3, North Point, Mid Valley No. 1. Medan Syed Putra Utara, 59200 Kuala Lumpur.
ssm-ufun
  • UFUN CLUB MENDAPAT  ANUGERAH YANG BESAR SEHINGGA PERINGKAT ASIA PACIFIC… (http://www.entrepreneuraward.asia/en/winners.html)
  • Terdapat BANYAK SYARIKAT JUALAN LANGSUNG DAN SYARIKAT-SYARIKAT LAIN PASARKAN PRODUK D UFUN CLUB… (http://ufunstore.com/)
Entrepreneur_Excellence_awards

KEKUATAN UFUN GROUPS
  1. Pecahan Perniagaan Yang Luas Termasuklah Pembangunan Hartanah, Pelaburan, Penyumbang Modal (JV) Serta Online Store Untuk Menjual Barangan.
  2. Mempunyai Aset tetap seperti bangunan (office) tempat beroperasi adalah hak milik Syarikat UFUN
  3. Presiden UFUN Club, General Artiwat Soonpad adalah General No. 1 yang menjaga Raja Thailand merupakan Penasihat UFUN CLUB antarabangsa.
  4. CEO UFUN GOLD di ketuai oleh HIJJAZ GROUPS ( Kumpulan Nasyid Tanah Air )yang merupakan Pakar Perundingan Emas.
  5. UFUN Store menang anugerah“ASIA PASIFIC ENTERPRENUER EXCELLENCE ADWARD 2013″
  6. Telah berkerjasama dengan Bina Puri Holding Berhad dalam Projek Membina MArina Resort & Spa (JV)
  7. Berkerjasama dengan 3 buah bank di Thailand (UDBPBank, NICO Financial, BDG BANK) untuk menjaga nilai Utokens
  8. Terkini di Thailand , Utokens boleh digunakan untuk mengeluarkan atau membeli keret
PERANCANGAN AKAN DATANG DATANG
  1. Meluaskan Pasaran ke-100 Buah Negara dan Memasuki Pasaran NASDAQ
  2. Meluaskan Pengunaan Utokens melalui Kerjasama Dengan Bank Dunia
  3. Pembinaan Marina Resort & Spa Merupakan Projek FASA 1, Projek Pembinaan Sehingga FASA 5
  4. Perancangan untuk mengeluarkan Kad Utoken kepada semua ahli. Pendapatan dan keuntungan yang di perolehi boleh digunakan untuk membeli, keluarkan duit melalui Mesin ATM, Transfer hanya mengunkan Kad Utokens.

You Might Also Like

1 komen

  1. http://sherarazif.blogspot.com
    Kak yus, ni url baru.. hehe :)

    ReplyDelete

Instagram

Instagram