majlis perkahwinan zarawi (rumah ain)

Saturday, September 22, 2012

Kalini aku nak cerita majlis perkahwinan zarawi. majlis berlangsung pada 23.08.2012 - raya ke 5 di kediaman ain di kuala berang. saksikan gambar yang sempat di ambil oleh jurukamera PRO.

ima dengan wajah ayu membawa hantaran (adik aku ler...)


Enie bersama Hasanah (dua-dua adik aku)


putri dan along, tengok si putri masa dalam kereta sempat tidur bila bangun buat perangai tak nak jalan. aduh... puas aku ngan hubby pujuk nasib baik makan saman.


putri yang masih mamai... aduh hai, anak2








ketibaan pengantin perempuan menyambut rombongan kami semua... 





kucupan mesra dari isteri kepada suami bagi menyambut suami ke singgahsana...







disebabkan oleh tahan mengantuknya, muka dah tak de senyum... putri anak ibu




mak, hasanah, liza dan aku....


enie bersama anaknya mina, semangat bukan main tu yang mama nya kurus kering.. hehehe





gambar atas dan bawah (putri bersama-sama untie-untie nya)






pengapit lelaki... pezal


pengapit perempuan... adik ain, lupalah nama dia


semoga bahagia sehingga ke akhir hayat adikku... amin











mak bersama putra kesayangan

mak dan abah...



mak dan ayah ain...







sibuk betul anak2 lelaki abah nie...



apa2 hal kita bergambar dulu yea... perut dah berkeroncong ni






anak2 dara abah...













ina bersama suaminya Ja, anak korang mana?? nie suh ima pegang lah tu

mina sama macam putri tak boleh hilang ibu dan mama...



awie bersama adik beradik perempuan.. mana satu nak? hehhehe... semua comel2

aksi2 yang sampoi...

























You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram