bowling unit ict n billing

Saturday, September 24, 2011
ari jumaat 23.09.2011 unit aku ada main bowling. sajer je main suka2... aku, jannah, tunang jannah, ummu, nina, en. azly, wawa, hafiz, taufik, haji, alip n acik ajak main 3 game sorang. kak zila jadi penonton setia kami sebab dia berbadan 2.

last main ngan jannah. aku main baling2 jer bukan pandai sangat pun... ada upload gambar skit untuk simpanan. ada lagi gambar ngan ummu tapi belum mintak lg. nanti isnin aku ambik lah.

lepas main rasa lapar, so kami gi kfc jer lah. kami main nie pun kami collect ramai2....

nie alip n taufik... bab makan xpernah tolak (sama macam aku... hehehehe) rezeki jangan ditolak kan. haji yang paling hujung skali tukang perhati dia orang makan sebab dia punya dah habis.


tengok si wawa tu... ingat nampak muka aku jer tp muka dia skali, nie memang xblh jadi... sape lagi cun??? hehehehe....



antara score kami... hehehehe. aku gu ngan nina, jannah ngan ummu. pusingan pertama jannah tinggi kira dia menang lah. pusingan kedua aku tinggi skit lah n pusingan ketiga nina tinggi. so pemenang nya adalah aku ngan nina coz 2x menang. jannah n ngan umu kena belanje kami minum. minum jer.... hehehe.

boleh lah main release tension skit..... aku ngan haji

wawa

haji

aku.... nie time warm up... huhuhu

aku, umu ngan pakcik ajak

No comments:

Powered by Blogger.