ilham resort 23-25hb Julai 2010

Friday, July 30, 2010

nie lah gambar retreat sains pada 23-25hb Julai 2010 yang lalu baru skarang aku dapat update. gambar aku xbanyak lah coz aku jadi tukang ambk gambar. so ini jerlah kenangan aku di ilham resort.

1st time aku datang ke ilham resort nie. tempatnya boleh tahan, cantik gak n ramai pengunjung datang ke sini. aku ada kenal technical staff di sini n cakap kalau aku nak bawak keluarga dia boleh bagi staff price. memang cantik dan berbaloi lah kalau menginap di sini tapi aku rasa x berapa best sangat coz aku gi kerana menjalankan tugas sebagai seorang urusetia. memang kena sentiasa setia.

welcome to ilham

naik tangga ke menara .... tinggi sangat


cantik x permandangan?





main painball

sampaikan salam buat semua...
salam terakhir salam yang teristimewa
kepada kau yang tersayang
pada teman yang ku kenang
pemergian ku ini tak dirancang...

aku nyanyikan lagi salam terakhir pada malam terakhir aku di ilham. selamat tinggal ilham resort

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram