sedih awal tahun

Wednesday, January 13, 2010




Hancock.JPG
gambar nie aku tepek coz aku ska permandangannya

dah dekat 2 minggu kita kat tahun 2010. hati aku sayu sangat coz macam2 benda dah terjadi... hanphone aku rosak, camera pun rosak.... huhuhuhu.... dah puas nangis dah.. apa patut buat? nak kena beli ker? mesti lah.... so skarang nie aku pakai hp anak sulung aku, dah dia suh belikan dia yang baru yang lama aku leh ambik. huhuhuhu... budak2 skarang nie memang pandai kan.

time aku kecik2 mana ada handphone, abah aku pun xde hp masa tu... skarang nie bukan jer hp ps2 lah... broadband lah... laptop lah, semua ada... anak aku xde lah laptop just desktop tu adalah. orang suh dia blajar lain dia buat lain abah dia siap beli vcd game lg utk dia... (tp yang slalu main game abah dia lah dgn alasan masa dia kecik2 xpat smua tu... kesian dengar)

bajet tahun nie tinggi skit dari tahun 2009 coz semua barang2 naik harga. ingat opis jer ker nak kena bajet aku pun buat bajet gak tau takut over bajet so kena lah hati2 dalam berbelanjer... tu yang nak beli hp kena ada bajet berape harga yang mampu. tp yg penting ada 3G heheheh....

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram