hari yang gelap kini sudah terang...

Thursday, January 21, 2010

title bukan main best, isi nya pun best gak.... layan

xde mood nak crita perkembangan diri aku coz xde picture nak masukkan... mgu depan bru leh beli hp n camera plk dah antar repair tp masih blm dapat apa2 brita lg... keja cam biasalah, slalu kelam kabut jer.

pasal anak2... eeeemmmm, alhamdulillah mereka membesar dengan sempurna (heheheh.... bagus x ayat?) hubby baru lepas demam suspect denggi (kesian...) tp skarang nie dah ok .... alhamdulillah.

aku lah... biasalah wat bisnes cam biasa tp masih belum ada perubahan nak jd kaya dan berjaya dalam masa terdekat ni tp aku xkan putus asa... cayok2. bukan apa azam tahun nie aku nak berjaya dlm bisnes online... minat sangat2 ( harap aku berjaya... amin )

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram