mimpi

Tuesday, February 06, 2018

sebelum aku bercerita pasal mimpi aku malam tadi kita layan dulu lirik lagi Peter Pan MIMPI YANG SEMPURNA... ambil dari mr google

gambar dari En Google


Mungkinkah bila ku bertanya
Pada bintang bintang
Dan bila ku mulai merasa
Bahasa kesunyian...
Tololkah aku yang berjalan
Dalam kehampaan
Terdiam, terpana, terbata
Semua dalam keraguan
Aku dan semua
Yang terluka karena kita
Akukan menghilang
Dalam pekat malam
Lepas ku melayang
Biarlah ku bertanya
Pada bintang bintang
Tentang arti kita
Dalam mimpi yang sempurna

sebenarnya malam tadi aku mimpi pasal Fatah Amin beb... hahaha klakar pun ada sebab Fatah Amin bukan la pelakon kesukaan aku tapi tak tahu kenapa malam tadi ada termimpi dia. dah la aku mimpi aku minat giler pada dia dan dia pulak layan je aku... hahaha
 

bangun2 terus mengucap nape la boleh si Fatah Amin masuk dalam mimpi aku yang tak berapa sempurna. kalau mimpi makanan ok jugak ni mimpi orang apa ke jadah nya... hahahah tapi aku tak adalah nak ceritakan pada En Suami sebab rasa segan pulak... takut kena kecam... hehehe

You Might Also Like

1 komen

  1. bestnyaa lagu Peter Pan tu.. tringat pulak zaman suka lagu2 gitu ehhe..

    ReplyDelete

Instagram

Instagram