Weekend yang memenatkan

Wednesday, November 22, 2017

minggu ni en suami kerja dari pagi sabtu sampai pagi ahad. Kesihan pulak tengok dia melempeng balik tapi nak buat macam mana kan dah namanya kerja terpaksa la ikut arahan pihak atasan.

Sabtu tu aku ngan anak2 jalan2 kat jusco je, makan dan tengok wayang, malam plak gi pasar malam kat area rumah je. Ikutkan hati aku malas dh nak keluar sebab dah seharian keluar. Kalau kawan2 nak tau aku sebenarnya pemalas sangat nak drive. Kira kalau tak ada sape2 bawak aku memang rela tak kemana-mana tapi kalau tak ada sape2 yang bleh bawak keta terpaksa la aku drive sendiri.



Kalau nak ke mana2 selalu en suami yang drive... tapi hari sabtu tu aku terpaksa la sebab dia kerja lagi pun jusco dekat je dari rumah aku so tak jadi masalah la kalau aku drive (aku ni pemalas tahap gaban bab2 drive tapi jalan nak)




tapi hari ahad tu kami keluar lagi atas permintaan En Suami sebab dia nak ajak gi tengok pameran kucing. sebelum tu singgah kat palm mall makan... pas makan baru ada tenaga nak jalan2 kan...









You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram