Aku rasa ke korang pun rasa

Saturday, April 09, 2016


Sejak dua menjak ni hati rasa tak berapa nak boleh fokus. Rasa lain macam je. Ke ini adalah tanda2 ajal aku dah dekat? Serun nya bila pikir2.

Apa yang aku melalut ni.. hilang fokus pada kerja buat hati rasa tak tenang sebenarnya. Sebab dah beberapa hari cuti di tambah pulak dengan putri demam. Musim panas2 ni ramai yang tak sihat lebih-lebih lagi budak2 kan? Hari ni dah lebih 3x putri muntah2.. malam tadi panas, siang ni dah ok skit...

Tajuk aku pun macam tak boleh blah... hahaha. Sebenarnya apakah aku sorang sahaja yang merasa panasnya bahang kepanasan atau korang pun rasa? Itu je maksud aku... hehehe. Jemur baju pkl 8pagi, pukul 10pagi dah kering. Memang panas giler sekarang ni kan... harap semua ini hanya sementara sahaja.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram