Sabtu 23012016

Saturday, January 23, 2016

Dah 23 hari kita menempuh tahun 2016 kan. Prestasi pun kena lah lagi tinggi usaha, sekarang ni pun kena mencari barang2 jualan... kena restock barang yang dah habis.

Senyuman manis buat kawan2 blogger dan pembaca setia saya... peace..

Orang kata tak perlu tergopoh gapah tapi bagi aku bab2 bisnes ni kena cepat2 tangkap tapi dalam pada tu kena la pikir barang kita tu ada kualiti ke tak betul x kawan2 bisnes? Hehehe....

You Might Also Like

4 komen

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat berbesar hati untuk collaborate dengan ZALORA

      Delete

Instagram

Instagram