Chop & steak la kami 06062015

Sunday, June 07, 2015

Perjumpaan singkat bersama kawan2 sekolah lama sangat terubat hati aku... nak nangis pun ada apa lagi gembira. Engku Asliza dengan Saripatul asilah dah 18 tahun xjumpa hanya aktif dalam wasap je. Sekali jumpa memang gamat giler ditambah pula dengan nizam dan saiful.

Nizam sebelum ni memang penah jumpa tapi dalam tahun ni jugak la... memang hepi sangat2

Dengan sepul pun dah lama tak jumpa walaupun sebelum ni ada jumpa rasa gembira tu memang sangat bermakna dalam hidup aku.

You Might Also Like

2 komen

  1. Dapat rasa camne perasaan tu kannn Yus..
    Rindu kat kawan2..

    ReplyDelete
  2. Betul sangat lenny... heheh

    ReplyDelete

Instagram

Instagram