rumah aku punya (part 4)

Monday, August 26, 2013

last entry pasal rumah masa entry ni rumah aku punya (part 3)

ni entry terbaru untuk rumah aku. orang Cakap rumah ku syurga ku, memang benar perumpamaan itu. balik saja dari opis perkara pertama dalam pikiran yang aku nak tuju adalah rumah... tak sabar nak balik rehat. nak lepak dengan anak2 tengok tv, makan (walaupn aku jarang masak... hheheeh)

yang paling penting nak labuhkan kepala di tilam empuk... nyum2 bestnya. layan perasaan seharian duk dekat opis... heheh

korang layanlah mata korang ngan gambr terbru ini. semua aku deko sendiri...

layan gambr owner dulu yea... hehehe

ni bahagian depan tangga

sebelah tangga.. 

ruang menonton tv.. ruang kegemaran kami sekeluarga
mini garden yang en suami create...

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram