emas korea

Saturday, June 29, 2013

hari ni memang plaining nak beli emas korea. dah buat temujanji dgn kawan kak zila coz kawan dia yang jual emas korea tu.

lepas waktu keja kami terus gerak ke nilai, tempat yang kami nak tuju tu ar. hari ni jugak along ke port dickson ada seminar bagi pelajar upsr. 3 hari dia di sana. mr suami hantar dia. aku x ikut coz biar lah abah dia uruskan anak bujang dia. dalam pada tu aku suh dia bwk putri coz aku nak bawak skali ke nilai tu.

sampai nilai lebih kurang kol 7.30pm aku n kak zila terus duduk dkt barang2 tersebut. rambang mata aku di buatnya. aku juga nak jual emas ni. kalau kawan2 berkenan boleh bagi tahu aku k.

You Might Also Like

1 komen

  1. Apa itu emas korea ?

    pasar malam > 2 minggu pudar dan berkarat
    Kualiti > 8 bulan ke atas * ,boleh kilatkan balik, tak akan berkarat, boleh sadur balik selepas pudar nanti

    Emas Korea ada banyak jenis:
    1. Besi: Boleh sadur banyak kali tapi warna emas lepas sadur akan lain sikit. Tak akan berkarat.
    2. Alloy: Sama macam besi.
    3. Tembaga: Boleh sadur banyak kali, tak akan berkarat, warna akan sama macam warna asal. Kualiti paling baik.


    Untuk tahu lebih LANJUT, sila klik link di bawah...
    PANDORA9.MY

    ReplyDelete

Instagram

Instagram