anak ibu yang petah

Friday, October 19, 2012

ada yang tidak tahu yang aku ni sebenarnya seorang yang pendiam dan pemalu dulu kala. sekarang ni dah jadi kurang pemalu mungkin faktor umur dan kematangan yang membuak-buak... hahahahah

tapi sifat tu tidak turun pulak pada anak2 aku. mereka nie boleh di kategori kan sebagai ringan mulut (sedap sikit dengar dari banyak mulut... huhuhu) so si kecik tu kalau bercakap memang susah nak berhenti. ada masa kalau aku letih sangat boleh tertidur aku dengar leteran dia.

kalau tengok tv cerita yang si putri minat, jenuh aku nak translate mana ayat yang dia tak paham. kadang2 tu aku sendiri belum dengar apa yang pelakon tu nak cakap dia dah tanya dulu. geli ati aku bila melayan karenah si putri.

si along plak akan bercerita berkenaan apa yang dia minat sahaja. kalau cerita pasal sukan dia lah juara nak2 bab bola. memang kaki bola. bila cerita pasal bola aku mula lah boring tapi kerana sayang aku dengar sampai habis apa yang dia nak cerita kan....

anak-anak ibu.... ibu sayang sangat pada korang.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram