eeeemmmm....

Tuesday, July 24, 2012

tak tahu nak letak tajuk apa. dah lama sangat aku tak update blog kesayangan aku nie dan kepada rakan-rakan blogger dan rakan2 yang suka baca blog aku nie, aku ucapkan ribuan terima kasih banyak2 lah sebab sokong aku dalam arena penulisan blog nie. dulu nak jadi penulis novel tapi hajat tak sampai (sebab pendek kot...huhuhuhu) so sampai hajat berblogger lah nampak gayanya ni.

diam tak diam telah masuk bulan ramandan yang sekian kalinya buat diri aku yang masih lagi mampu berpuasa dibulan yang mulia ini. aku amat berharap dan berdoa semoga tahun2 yang akan datang aku masih boleh dan mampu untuk menunaikan ibadat puasa ini.... amin.

alamak, terbayang pulak wajah2 orang tersayang yang telah setahun aku tinggalkan di kampung halaman. MAK... ABAH... tunggu kepulangan kami nanti... huhuhuu, syahdu...

syahdunya kurasa disaat ini,
suasana sepi membisu,
kau masih ku rindu seperti masa yang lalu...

lagu ini aku tuju khas buat mak dan abah tersayang... sayang sokmo dekat demer...

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram