majlis perkahwinan along izam

Wednesday, June 13, 2012

pada 02.06.2012 aku sekeluarga pergi ke muar sempena menyambut majlis perkahwinan sepupu hubby. aku dan hubby pergi pada 01.06.2012 - malam selepas kerja. penat tu memang penat tapi atas kesungguhan mak sedara hubby (makteh) kami gagahi untuk ke sana. Along ngan putri dah jalan dulu degan tokma nya.

 dua pupu. putri bersama kasih. cantik gambar nie aku suka.


 aku dan sil (diana)


 gambar beramai-ramai, sebenarnya nie belum cukup lagi tapi tah mana lagi tah yang lain.


 nie gambar putri ngan akmal

 si putri xde plak, dia tidur

 aku, sil (diana) n mil (tokma)

 aku, putri n along

aku pun tak ada ayat lagi nak taip so macam biasalah sila lihat gambar yang aku tepek untuk tontonan semua.

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram