kenduri kawen umah hj razalli

Thursday, June 09, 2011




cuti sekolah ni ramai betul orang buat kenduri kawen, aku pun tak ketinggalan pergi ke beberapa kenduri kawen jemputan rakan2 sekerja. minggu nie pun ada lagi nak kena pergi.

masa aku gi kenduri nie anak bujang aku xde coz dia xnak ikut. nak main bola sepak katanya. alahai anak ibu dah besar rupanya, mana nak ikut lagi ibu ngan abah gi jalan2. si adik memang xleh renggang ngan aku. slalu gak tok ma dia datang umah jemput dia ngan along untuk tidur umah dia tp si putri nie akan ingat aku time nak tidur... oh, masa main x ingat ibu tp time tidur baru ingat ibu... alahai putri ibu...

gambar kat atas tu aku ambik time dalam keta, malu nak ambik kat umah pengantin sebab ramai orang... nie jer ler kenangan aku ke rumah hj razalli. tahniah hj sebab dapat menantu pertama walaupun yang kawen tu adalah anak keduanya.... semoga bahagia dan kekal ke akhir hayat, amin

No comments:

Powered by Blogger.