hadiah birthday 07.05.2011

Thursday, May 26, 2011
dah lama xupdate blog kesayangan aku nie... bukan xde berita atau perkara nak dikongsi tapi masa yang tidak mengizinkan aku untuk melayari internet di rumah. dengan kerja rumah lagi, kerja opis lagi, melayan karenah anak2 lagi... aduh syahdunya ati aku nie.

sebenarnya aku nak cerita pasal hadiah birthday yang ke - 32. dah matang rupanya aku nie kan tp hubby slalu cakap aku nie perangai macam budak2. maksud dia budak2 tu aku nie skarang suka sangat ngajuk. ingat orang yang matang macam aku nie xde sifat ngajuk lg ker??? kompius plak bila pikir2 balik atau dia dah tak larat nak layan karenah aku. kalau perkara nie terjadi lagi lah syahdu ati dan perasaan aku nie. nantilah aku nak tanya dia balik.. heheheh

masa birthday aku ari tu aku di sambut oleh hubby dengan kek hari ibu sekali. buat sama2 ngan mak mertua aku. xsangka mak mertua dan adik ipar aku beli kek birthday aku.

nak tau hadiah yang aku dapat? leh tengok kotak kat gambar tu mesti ramai dapat teka apa yang ada dalam kotak tu...

No comments:

Powered by Blogger.