keputusan

Sunday, January 09, 2011


semakin usia kita meningkat semakin matang fikiran kita kan. skarang nie aku rasa matang dalam membuat sesuatu keputusan walaupun keputusan yang kita buat akan menjerat diri kita sendiri.

keputusan? matang ker aku nie? baru teringat satu perkara yang menginginkan aku untuk membuat keputusan. adakah keputusan aku nanti akan menjerat aku? arh!!!! buntu kepala aku dalam membuat keputusan nie. kalau aku mengalah sekarang bererti aku kalah sebelum berperang. kalau aku buat keputusan drastik nie adakah aku mampu tanggani apa yang bakal aku terima nie?????

arh!!!!! sakit kepala aku nak memikirkan apa akan terjadi nanti. sama ada keputusan nie baik untuk aku atau pun tidak aku kena buat keputusan jugak... semoga keputusan aku nie akan membuah kan hasil yang baik kepada aku seisi keluarga.... ammin

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram