selamat hari raya 2010

Tuesday, September 07, 2010

diam x diam puasa kita dah nak sampai ke kemuncak kan. lagi 3 hari kita menjelang hari lebaran. di kesempatan ini saya, Yuslina bt Ghazali ingin memohon ampun dan maaf kepada rakan2 blogger dan rakan2 seangkatan yang selama ini menjadi sahabat gelap ku semoga hari2 yang mendatang akan lebih bermakna dalam hidup kita... amin.

ari nie aku last keja sempena menyambut hari lebaran ini. 20hb aku naik keja balik bestnya nak balik kampung. doakan kepulangan kami sekeluarga selamat sampai kampung dan selamat balik seremban k. xsabar nak jumpa mak, abah, kak long dan adik2 sekalian... yeehaaa.... balik ganu lg aku tahun nie... amin. semoga tahun depan dan tahun2 akan datang aku dapat menatap muka mak dan abah lagi (semoga panjang umur kami).

buat suami tercinta selamat menyambut hari raya, banyak salah dan silap aku selama ini buat mu. semoga kita akan kekal bahagia disamping anak2 tersayang... amin.

untuk anak2 ibu selamat menyambut hari lebaran. tahun nie kalian masih kanak2 so ibu xdelah bimbang sangat pasal kelengkapan raya kalian coz kalian belum pandai memilih... ahaks.

so dah xde apa nak ucap kan nie... SeLaMaT mEnYamBUt hArI RaYa


You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram