mimpi

Friday, June 19, 2009

korang penah mimpi mati x? aku penah mimpi time aku kena langgar n meninggal kat situ jugak. time aku mimpi tu memang real lah yang aku dah mati. masa kat atas jalan orang ramai kerumun aku... aku menangis xde sorang pun dengar. rasa sakit sangat badan aku time tu... ada 2 orang datang jumpa aku dengan berpakaian putih dan cakap ngan aku yang aku dah mati... muka aku jadi pucat lesi, aku merayu kat orang tu yang aku xnak mati, kenape aku mesti mati sekarang. aku masih belum cukup amalan untuk mengadap Yang Maha Esa....

semasa orang ramai angkat aku masuk dalam ambulan aku rasa sangat sakit. sampai nak putus urat aku (walaupun time tu aku dah mati). sampai di hospital aku ditinggalkan seorang diri, aku takut dan menangis, saper yang dengar tangisan aku...

"kau xpayah menangis, xde orang yang dengar tangisan kau...." aku melihat pemuda yang menegur aku.... "kau saper? tolong...... aku takut" aku menjerit ketakutan....

beberape minit kemudian aku melihat mak, abah dan adik2 datang meluru ke arah aku sambil berlinangan air mata... "mak.... tolong aku, abah... tolong aku... aku xnak mati lagi, tolong......." aku meraung lagi..

mata mak ngan adik2 merah kerana menangis... "sakit..... jangan menangis, aku sakit mak....."

sesaat kemudian badan aku dibelah, dihiris. "aduh.............sakitnya, tolong.............." raungan aku xdiendah...." sampai satu ketika darah aku memancut keluar... seorang doktor menadah tangan berdoa..... Aku mengucap "Allahuakbar" sebanyak 5x...

terus aku tersedar dari mimpi...... aku menangis teresak2....... Ya Allah ya tuhanku ampun kan dosa2 ku.....

itu lah mimpi aku yang paling ngeri..... ini adalah kisah benar dari mimpi aku....

You Might Also Like

0 komen

Instagram

Instagram